V luxusním BMW smetl rodinu z chodníku a říká: Lituji toho!

Divoce a bezohledně jedoucí mladík Peter Oršulák (25) ze slovenských Piešťan může děkovat Bohu, že svým luxusním BMW X6 nepozabíjel celou rodinu. Paní Zuzana (32) a její roční syn Adámek náraz přežili. Stejně tak chlapcova šedesátiletá babička Lenka (60). Ta ale bojuje s těžkým zraněním o život.
Paní Zuzana vzala svého syna a jeho babičku na klidnou procházku lázeňským městem Piešťany. To ještě netušila, že jejich životy změní řidič luxusního vozu Peter Oršulák, který je kvůli smyku a riskantnímu předjíždění smetl z chodníku.
Kočárek s malým Adámkem zůstal zaklesnutý pod koly silného vozu, ale miminku se nic nestalo! Bez větších zranění vyvázla i paní Zuzana. Babička Lenka je na tom ale velmi zle a v nemocnici bojuje o život.
"Bylo to jak ze zlého snu. Slyšela jsem hroznou ránu a náraz. Pak už jen křik, jak matka hledala své dítě," popsala pro deník Nový čas celou scénu jedna ze svědkyň děsivého výjevu.
Oršulák svého činu lituje a je připravený přijmout jakýkoliv trest. Podle svědků se pár metrů před nárazem rozhodl, že předjede auto před sebou a pořádně sešlápl plyn. Řidič tohoto auta se ale vyhýbal dalšímu vozu, který stál u krajnice. Na to Oršulák zřejmě musel rychle zareagovat a dostal smyk.
„Je mi velmi líto, co se stalo. Jsem připraven nést následky. Přiznávám, že jsem jel rychle. Chtěl jsem předjet auto a šlápl na plyn. Celou noc jsem nespal, jediné, co si přeju, je, aby ta maminka s miminkem byli v pořádku," uvedl Oršulák.
Při vyšetřování nehody, které stále probíhá, mu určitě bude připočteno k dobru, že test na alkohol byl negativní.
Nejvíc dopravních nehod podle ročnch statistik způsobí řidiči ve věku 25 - 34 let. Řidiči do 25 let jich mají na triku cca 15%. Nehody dle stáří vozidla: bezkonkurenčně vedou vozy vyrobené v r. 1995-99, druhou příčku drží vozy z r. 2000-04, nové vozy, tj stáří do tří let, jsou až na třetím místě. Rozdíl mezi prvním a třetím je v řádu 10.000, takže žádná náhoda. Nehody podle kubatury: 1. 1500-1900 ccm, 2. 1100-1400 ccm, 3. 2000-3000 ccm. Rozdíl mezi prvním a třetím je cca 20 tisíc nehod. Statistika nehod vozů prominentních poznávacích značek se bohužel nevede.