Pátek 26. dubna 2024
Svátek slaví Oto, zítra Jaroslav
Polojasno 14°C

Děda zůstal bez auta: Oprava se protáhla na měsíce!

Z brigády, kterou si Josef Kočí sehnal, aby měl na leasingové splátky, musí jezdit stopem.
Z brigády, kterou si Josef Kočí sehnal, aby měl na leasingové splátky, musí jezdit stopem.  (Autor: Blesk - Jana Ulrichová)
Autor: Jana Ulrichová - 
3. září 2009
05:00

Ve velmi nepříjemné situaci se ocitla rodina důchodce Josefa Kočího z Račetic na Chomutovsku. Po květnové nehodě dali fabii, kterou koupili na leasing, do servisu v Podbořanech. Měli ji mít opravenou do měsíce, nemají ji ale dodnes.

Na leasingových splátkách přitom za tu dobu zaplatili přes 20 000 korun!

Aby na ně měli, našel si Kočí brigádu v Kadani. Tam jezdí autobusem, domů ale musí stopem, protože zpátky už žádný spoj nejede.

„Když jsem auto 19. května do servisu předával, slíbil mi technik, že bude opravené do měsíce. V červnu jsem se ale dozvěděl, že se na něm teprve začne dělat. V červenci jsem zjistil, že na něm pracuje jeden člověk. Chtěli zálohu 15 000, kterou jsem zaplatil. Pak jsem se dozvěděl, že technik, se nímž jsem vždy jednal, tam už nepracuje a nikdo jiný se mi neozval. Ozvala se ale pojišťovna, která kvůli likvidaci škodní události žádá potřebné doklady. Nemám ale, co jí poslat,“ řekl důchodce. Připustil, že udělal chybu, když vše dojednal jen ústně.

Josef Kočí s dopisem z pojišťovny, která žádá potřebné doklady ze servisu, které ale důchodce nemá. Josef Kočí s dopisem z pojišťovny, která žádá potřebné doklady ze servisu, které ale důchodce nemá. | Blesk - Jana Ulrichová

Josef Kočí s dopisem z pojišťovny, která žádá potřebné doklady ze servisu, které ale důchodce nemá.

Miloslav Myslivec ze servisu uvedl, že se mu nepodařilo sehnat technika, který auto přijímal. „Vozidlo je v autolakovně, kde se dělají konečné lakovací úpravy. Předpokládáme, že příští týden ho panu Kočímu předáme,“ uvedl. Myslivec vidí problém především ve špatné vzájemné komunikaci, což připustil i Kočí. „Jsme si vědomi možného nedodržení termínu, a jsme proto připraveni se se zákazníkem vypořádat k jeho plné spokojenosti,“ dodal Myslivec.

lister ( 3. září 2009 08:18 )

Oparva?? Aspoň si to po sobě přečěte!!

Zobrazit celou diskusi
Video se připravuje ...
Další videa