Úterý 23. dubna 2024
Svátek slaví Vojtěch, zítra Jiří
Zataženo, déšť 7°C

Senior volal na linku operátora tisíckrát. Policie stěžovatele zatkla

Volání linku operátora bylo už moc, seniora zatkli (ilustrační foto)
Volání linku operátora bylo už moc, seniora zatkli (ilustrační foto)  (Autor: EPA)
Autor: ČTK - 
4. prosince 2019
07:10

Policie v Tokiu zatkla muže (71) za to, že volal svému telefonnímu operátorovi 24tisíckrát, aby si stěžoval. Senior čelí obvinění, že narušoval chod firmy. S odvoláním na sdělení japonské policie o tom ve středu informoval zpravodajský web BBC.

Akitoši Okamoto čelí obvinění, že v uplynulých osmi dnech stále volal na bezplatnou linku svého operátora KDDI, aby ho obvinil z porušování smlouvy. Podle policie šlo o tisíce telefonátů. Operátor uvedl, že muž na linku volal opakovaně v období dvou a půl let. Okamoto naopak tvrdí, že firmu neobtěžoval a že se sám stal obětí nepříjemné situace.

Muž si podle japonských médií stěžoval, že jeho telefon nezachycuje rozhlasové vysílání a obvinil operátora, že porušuje smlouvu. Podle policie Okamoto obsluhu zákaznické linky opakovaně urážel a domáhal se, aby ho zástupce firmy navštívil a omluvil se mu. Někdy na zákaznickou linku muž pouze zavolal a po zvednutí zavěsil.

Firma KDDI se prý původně s mužem soudit nechtěla, telefonáty ale prý byly tak časté a neúprosné, že zaměstnanci zákaznické linky nestíhali vyřizovat požadavky dalších klientů. Policejní mluvčí uvedl, že Okamoto byl zatčen pro podezření z toho, že bránil normálnímu fungování podniku.

agfor ( 4. prosince 2019 07:28 )

Je jako u nás. Když si stěžuješ na cokoli, dostaneš od zbytečných úřednických parazitů po čenichu.

Zobrazit celou diskusi