Pátek 19. dubna 2024
Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela
Oblačno, déšť 8°C

Adidas zavírá kamenné obchody. Výrobce sportovních bot a oblečení sází na web

Autor: ČTK, AKu - 
9. dubna 2018
08:50

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas zavírá kamenné obchody a posiluje investice do digitálních aktivit. Jeho cílem je během příštích dvou let více než zdvojnásobit tržby z internetového prodeje, informoval list Financial Times.

„Naše webová stránka je nejdůležitějším obchodem, jaký na světě máme,“ citoval list generálního ředitele podniku Kaspera Rorsteda. 

Loni se tržby společnosti Adidas z internetového prodeje zvýšily o 57 procent na téměř 1,6 miliardy eur (přes 40 miliard korun). Do roku 2020 chce firma tyto tržby zvýšit na čtyři miliardy eur (více než 100 miliard Kč) ročně.

Adidas má po celém světě zhruba 2500 vlastních obchodů. Dalších 13 tisíc prodejen nabízejících výhradně značku Adidas funguje na základě franšízových dohod, píše Financial Times. „Časem budeme mít méně obchodů, ale budou lepší,“ uvedl podle listu Rorsted.

Zobrazit celou diskusi