"Máte zájem o lahodnou kávu?" zeptá se robot monotónním hlasem zákazníka a na obrazovce mu svítí kreslené oči. "Mohu vám ji udělat lepší než lidské bytosti kolem." Sawyer může také obsluhovat automat na šest dalších teplých nápojů, včetně horké čokolády a zeleného čaje.

Provozovatel kavárny, cestovní kancelář H.I.S., říká, že roboti mohou zvýšit produktivitu a také pobavit zákazníky. V běžné kavárně je třeba zaměstnat několik lidí, v robotické kavárně stačí pouze jeden zaměstnanec.

Ředitel podnikového plánování H.I.S. Masataka Tamaki dodává, že společnost nechce pouze zvýšit výkonnosti, ale že si navíc přeje, aby roboti pobavili zákazníky, aby to nebyla jen obyčejná koupě kávy u prodejního automatu. A to se zřejmě daří, protože mnoho zákazníků, převážně mladých mužů, při čekání ve frontě vše fotí nebo natáčí na chytré telefony.

Osmašedesátiletý zaměstnanec nedaleké restaurace Takeši Jamamoto říká, že jeho první zkušenost s robotickou kavárnou byla velmi příjemná a káva připravená robotem byla vynikající. "Je celkem bohatá a chutná velmi dobře," říká Jamamoto po prvním doušku. "Můžete si také koupit kávu z automatu v samoobsluze, která je skutečně dobrá. Ale tady jsem se navíc pobavil."