Nový koncept prodejních míst je charakteristický využitím moderních designových prvků a přírodních materiálů a zákazníkům má nabídnout moderní prostředí pro nákup a servis vozů Hyundai. Do konce roku změní podobu dalších 16 dealerství Hyundai v České republice. Kompletní změna všech dealerství Hyundai v ČR, kterých je několik desítek, skončí do konce roku 2017. Změnu vzhledu prodejních míst provádí i konkurenční Škoda Auto.

Na zastavěné ploše 1000 metrů čtverečních Hyundai Domanský Stodůlky zaměstná nově 35 lidí. Společnost má ještě další provozovnu na východním okraji Prahy ve Zdibech. Historie společnosti sahá do roku 1995. Během následujících let se firma stala nejúspěšnějším dealerstvím v rámci celé České republiky pro vozy Peugeot a následně pro vozy Citroen.

Prodej Hyundai v Česku vzrostl od ledna do srpna o osm procent na 12.896 vozů a značce tak patřilo třetí místo na trhu za Škodou a Volkswagenem.