"Dá se říct, že na českém trhu budou dvě skupiny, u kterých si můžete koupit reklamu. CME (vlastník televize Nova) a my," řekl Singer. Televize Prima inzerci prodává prostřednictvím dceřiné firmy Media Club, která na začátku října oznámila dohodu s provozovatelem hudební televize Óčko a pokračující jednání o další spolupráci s TV Barrandov či zastoupením tematických stanic Atmedia.
Dalším z nabízených médií budou rozhlasové stanice z mediální skupiny Ivana Zacha, který je vedle švédského koncernu Modern Times Group spoluvlastníkem Primy. "My jsem doteď rádia neprodávali. Od příštího roku budeme," komentoval to Singer a dodal, že média obchodně zastupovaná Media Clubem se v takzvaném denním zásahu dostávají na 90 procent populace. Trvají údajně také jednání o zapojení nějakého tiskového média. Další kontrakty, které se mají spojit s obchodní firmou, by podle Singera mohly být zveřejněny v příštích dnech se zveřejněním obchodní politiky na příští rok.
Změnu obchodního přístupu Singer ale již nyní popisuje jako snahu o bližší kontakt s konečnými zadavateli. "Cílem není obejít mediální agentury, nechceme být ale na nich závislí. Proto posilujeme obchodní oddělení," řekl Singer. Při dosavadním způsobu využívání mediálních agentur podle něj televize nevědí zcela přesně, co klient potřebuje. Nabídnout jim chce mix všech mediatypů, což má být pro inzerenty výhodnější, než kdyby média poptávali samostatně. Klíčovými ukazateli pak mají být objem a kvalita zásahu.
Šéf televize Prima se také dotkl otázky společného měření televize a on-linu. Zavedení tohoto projektu je podle něho prioritou především kvůli rostoucímu významu videoobsahu na internetu a očekává spuštění měření v příštích letech. Vyloučil také, že by se nyní jednalo o prodeji Primy poté, co některá média spekulovala o možném zájmu Agrfertu Andreje Babiše.