Reklamy o Super Bowlu letos neobsahovaly žádné kruté žerty, sexuální narážky tvůrci stlačili na minimum a na příběhy, po nichž se divák cítil nesvůj, rezignovali úplně. Místo nich vsadili na lehký humor a emoce, konstatuje AP.

Šokující spoty podle ní nebyly v minulých letech vždy kladně přijaty, a proto se reklamní agentury zaměřily na více rodinná témata či vlastenecká sdělení. "Inzerenti se snaží zaujmout, ale nesnaží se jít přes hranu," tvrdí vedoucí marketingu reklamní společnosti MRY David Berkowitz. "Mnoho značek hraje od začátku na jistotu," dodal.

Mezi takové zařadila americká média například reklamní spot pivovaru Budweiser s roztomilým štěnětem, které za žádnou cenu nechce opustit svého koňského přítele. Jako obvykle nechybějí hvězdy, ať již sportovní, herecké nebo hudební. Módní řetězec H&M tak vsadil na fotbalistu Davida Beckhama, pivovar Anheuser-Bush na Arnolda Schwarzeneggera v netradiční roli hráče ping-pongu s účesem tenisty Björna Borga a automobilka Chrysler na zpěváka Boba Dylana.

Největší kontroverze už předem vyvolal spot s hollywoodskou kráskou Scarlett Johanssonovou propagující přístroj na výrobu sodovky. Poprask ale nezpůsobil obsah reklamy, ale skutečnost, že herečka podporuje izraelskou společnost SodaStream, která má svou továrnu i v židovské osadě na okupovaném západním břehu Jordánu.