Recenze: Jak se stát úspěšným? Podle Tracyho stačí následovat boháče

Brian Tracy: Pravidla úspěchu: Jak myslí a jednají ti nejúspěšnější a nejlépe placení
Brian Tracy: Pravidla úspěchu: Jak myslí a jednají ti nejúspěšnější a nejlépe placení  (Autor: BizzBooks)
Autor: lm -
8. září 2017
12:49

Víte, jak dosáhnout pracovního úspěchu? Podle Briana Tracyho stačí přemýšlet a jednat jako nejúspěšnější a nejlépe placení lidé světa a ve své nové knize vám ukáže, jak na to. Nenechte se odradit její zdánlivě krátkou délkou, užitečných tipů tu najdete ažaž.

Kniha Pravidla úspěchu: Jak myslí a jednají ti nejúspěšnější a nejlépe placení je dalším dílem Briana Tracyho, kterého se čeští čtenáři dočkali. Pro některé ale může být lehkým zklamáním, obzvláště pokud četli jeho předchozí knihy či jiná díla na téma osobního rozvoje. Mnoho rad budete totiž poznávat, a i když se Tracy snažil na tyto problémy podívat z nového úhlu, občas může četba nudit.

Tracyho kniha Pravidla úspěchu čtenářům poradí, jak změnit své myšlení, naplánovat si život a stanovit si dlouhodobé cíle tak, abyste z toho vytěžili co nejvíce, zejména pak v materiální rovině. Přitom čerpá ze zkušeností a zvyků nejúspěšnějších a nejlépe placených lidí světa, včetně svých poznatků. Tracyho jasným poselstvím je, že na změnu není nikdy pozdě a když se změníte uvnitř, změníte i svůj život navenek.

Autor radí, jak dosáhnout úspěchu, bez zbytečného balastu a jeho kniha je čtivá a má spád. Na konci kapitol najdete i praktická cvičení, které vás mají donutit okamžitě jednat. Návod, jak zbohatnout za 24 hodin, sice Tracy nemá, zato ale v jeho knize najdete spoustu tipů, jak zvýšit svou produktivitu a úspěchu dosáhnout tvrdou prací. Úspěch totiž není náhoda, a stejně tak i nezdar. Pokud potřebujete motivační vzpruhu, rozhodně nebudete litovat.

Brian Tracy

Pravidla úspěchu: Přemýšlejte jako nejúspěšnější a nejlépe placení lidé světa

nakladatelství BizBooks, 2017