Vtipy na sociálních sítích na sebe nenechaly dlouho čekat. „Mě by hlavně zajímalo, jestli to jezdí i do Ďáblic?“ ptá se na svém profilu uživatel Facebooku Líná vrána. „To bude jezdit z Edenu do Rajský zahrady?“ doptává se Roman Ž.

„To my v Brně máme Šalinu PUB. A pivo v ní je ďábelsky drahé,“ komentuje tramvaj František B. „Když může mít Bůh tramvaj, tak ať ji má i Lucifer,“ navrhuje uživatelka Facebooku Yemi T. „A kdo ji řídí? Pánbůh?“ ptá se uživatel Jindřich W. „Lístek zaplatí pán nahoře,“ navrhuje uživatel Miloš M. „Boží tramvaj je prostě nejlepší!“ komentuje tramvaj Martina E.

„To je pěkný. Náboženská tramvaj ve mne evokuje, že prudí ostatní tramvaje, jak mají jezdit, zahýbat a brzdit,“ reaguje na Facebooku Petra M. S jistou dávkou humoru k tramvaji přistupovali i její tvůrci. Svědčí o tom citáty, které jsou umístěny u dveří: „Když otevírám, nikdo nezavře. Když zavírám, nikdo neotevře.“ „Kdo tluče, tomu bude otevřeno.“ Nebo: „Já jsem dveře.“ Autorem citátů by neměl být nikdo jiný než sám Ježíš.

Za mě velmi povedený marketing. Jedná se o legální reklamu, která vyvolává diskuze, třeba i vášně. O což se ostatně snaží všechny reklamy. Píše se o ni na velkých zpravodajských webech. Ideální zásah na širokou veřejnost. Povedená práce!“ oceňuje kampaň uživatel Facebooku Jan K. „Reklama na zázraky? Ty už se taky dají koupit?“ ptá se pobaveně Richard C.

Kde se tramvaj vzala?

Jesus tram“ jezdí Prahou od 1. srpna a za jejím spuštěním je iniciativa „Národní probuzení“. „Jedná se o projekt, který má zvýšit povědomí o Ježíši Kristu a křesťanství moderním, nenásilným způsobem,“ stojí na webu Národního probuzení.

Kdo stojí za financováním projektu? Tramvaj je hrazená z příspěvků členů iniciativy Národní probuzení a dobrovolníků, uvádí na Facebooku Josef Bajzlík z iniciativy.

Fotogalerie
16 fotografií