Dolínek prý prošel všechny připomínky a došel k závěru, že je stále velké množství těch, které Ropid opomenul a měly by být zohledněny. "V plánu změn není počítáno například s chystaným rozšířením parkovacích zón, nikdo se nebavil s řidiči DPP ani s veřejností a rovněž nebyl udělán nový takzvaný směrový průzkum," řekl Dolínek. Směrový průzkum zaznamenává, kudy cestuje nejvíce lidí. 

Podle původního návrhu se změny neměly týkat jen Prahy 6, ale celého území Prahy. Po stejných trasách mělo jezdit jen sedm z 24 linek tramvají, měly přibýt dvě nové a jedna měla být zrušena. Změny se měly dotknout také 54 ze 134 autobusových linek. To teď již neplatí a Ropid dostal celý materiál k přepracování. Termín, dokdy jej má vytvořit, dán nebyl. "Bude to úkol nového ředitele Ropidu," řekl Dolínek. 

Jasné ale v tuto chvíli není ani to, jak budou nově jezdit linky v okolí prodlouženého metra A. Také ty totiž Ropid společně s DPP a Prahou 6 znovu posoudí. "Musí to udělat tak, aby mohly začít od 6. dubna platit," dodal Dolínek. Místostarostka Prahy 6 Petra Kolínská uvedla, že s Ropidem ani DPP se na znění změn ještě radnice nedohodla. 

Nejvíc připomínek vyslovily čtvrti v západní části Prahy, jedním z nejhlasitějších kritiků byla Praha 6, kudy vede nová část metra. Výhrady měly ale i ostatní městské části, kterým vadilo, že se mění MHD i na druhé straně Prahy, než kudy vede nové metro. 

Změny kritizují i opoziční zastupitelé. "Ropid se měl zaměřit pouze na rušení takzvaných souběžných tras autobusů a tramvají, které kopírují prodlouženou trasu metra A. jakékoliv další změny jsou pro mě nepochopitelné," sdělil opoziční zastupitel a předseda pražské ODS Filip Humplík. 

Na prodlouženém úseku metra A přibudou stanice Bořislavka, Nádraží Veleslavín, Petřiny a Nemocnice Motol. Provoz bude Prahu letos stát 313 milionů korun a stavba vyšla na asi 20 miliard korun.