Jako antireklama působí turistická pozvánka na Brno směřovaná prioritně do České republiky, Polska a Slovenska. Vulgárně zpívající zpěvačka v něm projíždí hlavně rozkopané město a proslulý Cejl. Na známé památky, jakými jsou například vila Tugendhat, Špilberk či Petrov, zapomeňte.

„Brno se prezentuje minutovými příběhy o tom, co ho dělá skvělým místem, krátkými tematickými spoty, co všechno lze v Brně zažít,“ tvrdí mluvčí radnice Kateřina Gardoňová.

Pozvánky šly do 16 zemí světa

Radnice si objednala ke své propagaci tři videa, 15 krátkých spotů a 15 gifů (grafických propagací). Ty pouští v 16 zemích světa, například v USA, Japonsku a Rusku. Ne všechna propagace jde ale do všech států. Například klip o božské zmrzlině, který víc než město zviditelňuje soukromého výrobce zmrzliny, byl puštěn do 11 zemí…

„Tento klip oslovil téměř 600 000 lidí a získal tisíce reakcí. Konkrétně okolo devíti tisíc včetně tisícovky sdílení. Video bavilo především lidi z USA, Tchaj-wanu a Česka,“ upřesnila vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů brněnského magistrátu Barbora Podhrázská. Kampaň podle ní stojí 3,6 milionu korun.