„Postupné ukončování našich bankovních služeb v Česku bude řízené a bude probíhat v několika fázích během následujících měsíců. V první fázi od 3. dubna 2023 přestáváme otevírat nové produkty. Naši stávající klienti samozřejmě mohou kreditní karty, půjčky a všechny již sjednané produkty využívat i nadále beze změn. Zároveň pro ně hledáme co nejlepší nabídku bankovních služeb na českém trhu,“ oznámila Hello bank! na svém webu začátkem dubna. 

Komerční banka připravila pro depozitní klienty Hello bank! atraktivní nabídku, která zachovává veškeré parametry jejich běžných a spořicích účtů, a přidává další služby související s nedávno oznámeným startem nové éry Komerční banky.

„Velmi rádi přivítáme v Komerční bance klienty Hello bank! a podpoříme je při budoucích projektech prostřednictvím komplexní nabídky našich služeb. Budou je moci využívat jak digitálně, tak v široké síti našich moderních poboček. Dohoda s Hello bank! plně koresponduje s naší strategií a ilustruje vedoucí postavení Komerční banky na bankovním trhu v Česku. Pro klienty Hello bank! je to nabídka jednoduchého řešení, do jaké banky se svým běžným účtem či úsporami okamžitě bez dalších komplikací mohou přejít, a kde jim budou garantované stejné podmínky, jaké měli v Hello bank!. Pokud se k nám rozhodnou přejít, stačí jim na to pár kliků v mobilním bankovnictví,“ říká Michal Vytiska, manažer strategie Komerční banky.

V dubnu Komerční banka veřejnosti představila vstup do nové éry bankovnictví, kde je klient středobodem veškerého dění. KB je bankou s nejmodernějšími technologickými nástroji s ambicí stát se lídrem v této nové éře. Všechny nově vybudované služby jsou snadno a rychle dostupné. Produkty jsou k dispozici na několik kliknutí v digitálních kanálech, veškerý prodej, služby a podporu může klient sjednat, využívat, měnit a rušit plně online. Pokud klient potřebuje, může diskutovat s bankéřem na dálku, kontaktovat centrum podpory, přímo navštívit pobočku nebo využívat naší širokou bankomatovou síť.