Zpožděné doručení objednávky může znamenat ztrátu zákazníka

Není žádným překvapením, že pro zákazníky hraje velkou roli rychlost doručení objednávky. Až 72 % zákazníků očekává doručení zboží v oblasti e-commerce do 90 minut nebo v ten samý den. V segmentu doručování potravin je to pak až 82 %. Rychlost doručení je tudíž jedním z faktorů, které ovlivňují nejen to, zda si zákazník vybere právě vaši firmu, ale také to, zda se k vám vrátí. V případě, že se s doručením zpozdíte, zákazníkovi tato skutečnost prokazatelně zkazí celý dojem z objednávky.

Zvyšte svou konkurenceschopnost díky flexibilnímu doručování

Druhým faktorem je pak čas doručení. Ty tam jsou doby, kdy byl zákazník ochoten čekat na zásilku doma celý den. Zákazníci preferují možnost vybírat si doručení produktů v rámci hodinových slotů. To jim umožní zúžit čas, kdy musejí být k dispozici pro převzetí zásilky. Co to znamená pro váš byznys? Nejste-li schopni toto zákazníkovi nabídnout, ztrácíte obrovskou konkurenční výhodu – a to je škoda.

Perfektní doručení poslední míle je klíč ke spokojenému zákazníkovi

Last mile delivery nebo také česky doručení poslední míle je nejsložitější částí v celé logistice. V sázce je totiž zákazník, který buď bude spokojený a příště pravděpodobně opět nakoupí u vás, nebo bude otrávený a zvyšuje se riziko, že příště udělá online nákup jinde. Řada firem se snaží o co nejefektivnější doručení, přesto jim často chybí potřebná flotila ve špičkách nebo se potýkají se špatnou optimalizací tras a neprofesionálním chováním kurýrů.

Využijte služeb rychle rostoucí české dopravní společnosti

Náklady na posílení flotily, která bude většinu času nevyužita, nedává pro velkou část firem žádný smysl. Řešením je outsourcing doručení poslední míle prostřednictvím zkušeného dopravce. V České republice je to například rychle rostoucí technologicko-logistická společnost DODO, která vyvinula i vlastní technologii GAIA. Tento systém umožňuje efektivně řídit městskou logistiku, zpracovává všechny druhy plateb a proces doručení dělá efektivnějším.

Pokud jsou v oblasti doručování ve vašem byznysu rezervy, může to mít vliv na váš zisk. Získejte konkurenční výhodu v podobě rychlého a flexibilního doručení.