Vhodně nastavené havarijní pojištění včetně asistenčních služeb mnohdy pomůže k bezproblémové opravě auta. „V rámci financování nabízíme kvalitní značkové povinné ručení, havarijní pojištění, různé servisní balíčky a spoustu doplňkových služeb, které mají klienti zahrnuty již ve splátce. Jako lídr na trhu financování se snažíme naše produkty neustále inovovat a posouvat směrem k potřebám klientů,“ říká Lukáš Cankař z Volkswagen Financial Services a dodává, že společnost letos zavedla unikátní značkové pojištění u vozů Volkswagen, SEAT, Audi a ještě vylepšila pojištění u automobilů značky Škoda.

Jistíme vás kdekoliv

„Značkové pojištění nabízí řidičům profesionální pomoc – stoprocentní pojištění, stoprocentní péči a stoprocentní jistotu,“ vyjmenovává přednosti komplexního pojištění Lukáš Cankař. Co si pod těmito pojmy může klient představit? Tak například získání nejrychlejšího bonusu na českém trhu, na slevu 50 % dosáhnete již při 60 měsíční bezškodní historii. Zajímavé je i pojištění živlu, poškození vozu zvířetem či zvěří bez uplatnění spoluúčasti při škodě do 100 000 korun. Samozřejmostí je pojištění všech skel.

Mnoho řidičů se již setkalo se situací, že jim pojišťovna po havárii či totální škodě vyplatila jen částku, odpovídající aktuální ceně ojetého vozidla v době události. „Značkové pojištění Volkswagen Financial Services v sobě však zahrnuje i pojištění GAP, které přináší pojistné plnění až do výše původní plné ceny vozu, takže klient netratí,“ popisuje další z výhod Lukáš Cankař.

Bezplatné zapůjčení vozu až na 60 dnů

Co se týče péče, nabízí značkové pojištění například klientovi bezplatné zapůjčení vozu až na 60 dnů při odcizení vozidla a na 20 dnů při jeho opravě. V tuzemsku i v cizině pomůže v nenadálé situaci Asistent. „Jeho úkolem je poskytování právních informací klientům, zajištění administrativně-právní asistence a poskytování komplexního servisu v oblasti pojištění právní ochrany,“ vysvětluje Lukáš Cankař.

Další nespornou výhodu nabízí koncept Domovského servisu. Zákazník si při uzavření smlouvy určí servis, ve kterém pak bude vůz opraven. „Může se jednat o prodejce, u něhož byl vůz zakoupen, nebo o jiný autorizovaný servis značky po celé České republice. V případě nehody má pak klient nárok na odtah do Domovského servisu zdarma. V případě likvidace škody v Domovském servisu má klient nižší spoluúčast,“ dodává Lukáš Cankař. A stoprocentní jistota? Ta zahrnuje především pojištění závažných následků zranění celé posádky vozu s rentou či garanci neměnnosti výše pojistného po celou dobu trvání smlouvy.

Pojistit lze vůz nový, ale je možné uzavřít pojistku i na auto do pěti let stáří. Zákazníci si mohou u všech značek aut zvolit v rámci financování ze dvou variant pojištění.