Katka se nemůže rozhodnout, co je pro ni drastičtější zážitek. Zase vidět, jak část příbuzenstva ztloustla, navzdory všem krizím? Nebo žlučníkový záchvat, který jí s železnou pravidelností způsobuje těžký tetiččin dort? A nebo jízda centrem Prahy? „Manžel tráví denně spoustu hodin za volantem, proto mi v tomto případě rád řízení přenechá,“ dodává Katka. Řídí ráda, ovšem raději tam u nich na Moravě. „Marek říká, že když zvládnu bez nehody projet Prahou, tak už mě jinde nic nepřekvapí,“ usmívá se Kateřina. Z nehody má velký respekt, zvlášť v zimě jezdí hodně opatrně.
Letošní návštěva u tetičky Zdeny byla pro Katku ve dvou ohledech jiná. K pojídání dortu ji teta nepřemluvila, za to ji přemluvil někdo jiný. Katčin švagr je veliký mluvka, ovšem tentokrát ho poslouchala se zájmem. Právě převedl svoje auto k DIRECTu. Dostal 2 měsíce povinného ručení i havarijního pojištění zdarma. Pojišťovnu, kterou mělo auto Katky, vybíral Marek a měnit ji nechtěl. Katka si ale v jednoduché kalkulačce na stránkách DIRECT Pojišťovny spočítala, kolik by změnou pojišťovny ušetřili a začala manžela přemlouvat. „Když mi tolik důvěřuje, že mě nechá řídit po Praze, tak mi snad může věřit i ve chvíli, kdy chci vyměnit pojišťovnu“, říká Katka. Navíc prý podle nějakého nezávislého průzkumu změnou pojišťovny ušetří 71 % řidičů.
Marek nakonec podlehl Katčiným argumentům a teď si oba užívají skvělé podmínky za výhodnější cenu, než platili dosud, a navíc mají jistotu skvělých asistenčních služeb, které se mohou při dalším dobrodružném výletě hodit.