Když se vracela z koncertu a probírala s kamarádkou hudební zážitky, ozvala se rána na předním skle. Zastavili na pumpě, aby vůz prohlédli. Na skle objevili malou jamku, pravděpodobně od odlítlého kamínku nebo štěrku ze silnice. „Než jsme dojeli domů, prasklina se pěkně rozrostla,“ popisuje Doubková.
Druhý den zavolala do své pojišťovny. Jelikož ale nevěděla, kdo nehodu způsobil, nemohli jí pracovníci nijak pomoci. Auto proto odvezla do servisu a opravu zaplatila z vlastní kapsy. Její zkušenost není nijak ojedinělá. Jen zřídkakdy může ten, komu zahraje „kamínková kapela“ symfonii českých nekvalitních silnic, dokázat zavinění jiného řidiče a nechat si škodu proplatit od pojišťovny viníka.
Peníze za výměnu čelního skla mohla Eliška Doubková ušetřit. Stačilo ho mít pojištěné. Řidiči mají navíc právě nyní možnost využít speciální nabídku DIRECT Pojišťovny. Ti, kteří jezdí alespoň dvanáct měsíců bez nehody, si mohou do konce července zdarma pojistit čelní sklo vozu. Stačí si u DIRECT Pojišťovny zařídit povinné ručení nebo havarijní pojištění.
Kdyby si vozidlo pojistila u DIRECTu, mohla by ušetřit tisíce korun. Pojišťovna v obdobných případech hradí škodu až do výše 7 500 Kč.
„Mrzí mě, že jsem o akci nevěděla,“ lituje dnes Doubková. Zbytek léta musí šetřit, o hudbu ale nepřijde. „Nové sklo už mám pojištěné, takže další výlet si už zkazit nenechám,“ uzavírá.
DIRECT tradičně poskytuje také širokou nabídku nadstandardních služeb zdarma. Nyní můžete bezplatně využít služby AutoHELP a Ochrana bonusu nebo asistenční služby pro řidiče 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.