To, co bylo na předchozí generaci dobrého, to je teď ještě zdůrazněno.
Na první pohled mrňous, ovšem díky umístění palivové nádrže uprostřed zadních sedaček se uvolnilo místo pro kufr (v základu 380 litrů) i prostor v kabině. Při převozu většího nákladu oceníte, že se zadní sedačky sklopí jediným pohybem. Vzadu usadíte i vyššího člověka, který nebude mít stísněný pocit ani nad hlavou. Zadní dveře se dají otevírat až do 80 stupňů.
Řidič má příjemně vyšší »posez« a tak dobře vidí. Palubka je vcelku přehledná a velmi srozumitelná. V interiéru překvapí velké množství držáků na kelímky a lahve.
Jazz má zařízení, které umožní přehrávat hudbu z iPodu a dalších přenosných hudebních zařízení. Telefon můžete připojit pomocí Bluetooth a volat můžete přes hands-free a přepínače na volantu.
Jazz přijíždí se dvěma novými motory – 1,2 (90 k) a 1,4 (100 k) typu i-VTEC. Slabší motor je spolu s pětirychlostním manuálem, 1,4 můžete mít i s šestistupňovou automatizovanou převodovkou, která nabízí i možnost manuálního řazení.
Při krátkém testu si mohl Blesk vyzkoušet, že se jazz dokáže »rozběhnout « rychle do svižného rytmu, nebojí se zatáček a má poslušné brzdy. Jeho výhodou je i velmi slušná »základní« výbava. Za 299 tisíc dostanete ABS a EBD, elektrické ovládání předních oken, zrcátek, imobilizér, tři sady airbagů a aktivní opěrky hlavy, nastavitelný volant a sedadlo řidiče, indikátor řazení pro ekonomickou jízdu...