A tak vymýšlí, jak vydělat více. Nyní přichází s novinkou - umělci si budou moci zaplatit propagaci svých novinek. Tato nová forma doporučení se pak zobrazí i platícím uživatelům služby. 

TIP: Spotify už funguje 11 let: Podívejte se, čím si služba prošla a jak změnila hudební průmysl

Provozovatelé služby jsou si ale vědomi, že vstupují do velmi citlivé oblasti a že nemohou na placené účty přijít s nějakou agresivní formou reklamy. Bude se proto jednat o formu, která by měla být pro uživatele zároveň užitečná. A kdyby se to někomu nelíbilo, bude moci takové nabídky v aplikaci trvale deaktivovat.

O co tedy jde? Spotify umožní umělcům, aby si zaplatili propagaci nového alba. Uživatelům, pro které bude daný interpret relevantní, se pak zobrazí při spuštění aplikace celoobrazovkové upozornění, že vyšlo nové album od interpreta, který by je mohl zajímat. Na toto upozornění jste mohli v nedávné době už narazit, Spotify funkci zkoušelo zatím v nekomerčním pojetí. Teď ale přišel nápad, jak na ní zkusit vydělávat. 

TIP: Nejlepší služby pro streamovanou hudbu: Není jen Spotify

Placené doporučení na novinky se nejprve rozběhne v USA, poté může být v případě úspěchu rozšířeno i dále.

Zdroj: Spotify