Hlavním úkolem robota je bavit zákazníky a zpříjemňovat jim čas strávený na prodejně. Je schopný sám začít a vést konverzaci. V současné době má v sobě naprogramováno 250 frází. Naprogramování jedné fráze programátorovi zabere přibližně dvě minuty. K tomu rozeznává výrazy v obličeji a až pět základních lidských emocí, mezi které patří smutek, naštvání, štěstí, překvapení a neutrální výraz. Podle toho pak přizpůsobí svou komunikaci, člověka může rozveselit vtipem, zahrát si s ním hru nebo se mohou společně vyfotit.

TIP: Chytré auto T-Mobilu jezdí už dva roky a nově se podívá i do Polska

Na designu robota se podílel také tým psychologů. Měří necelých 130 cm a váží téměř 30 kilogramů, aby svou konstitucí připomínal osmileté dítě. Na jeho tváři je patrný také vliv japonských komiksových postaviček Manga. Po otestování robota v praxi může časem dojít i k jeho zapojení do prezentace a prodeje služeb. Není ani vyloučeno, že by operátor v případě dobrého ohlasu zakoupil další kusy.