Průzkumu společnosti Smarty Pants se zúčastnilo 6651 amerických dětí s rodiči, kteří hodnotili 256 spotřebitelských značek ve 20 nejrůznějších kategoriích. Každá značka mohla získat maximálně 1000 bodů popularity.

Tablet iPad od Applu zvítězil s absolutním přehledem. Získal první místo s celkovým počtem 898 bodů. Vzápětí za ním skončil výrobce čokolády Hershey’s s 894 body, poté sušenky Oreo (885 bodů), bonbony M&M’s (883 bodů), výrobce tortillových chipsů Doritos (868), sýrové chipsy Cheetos (864 bodů).

Až za všemi těmito značkami skončily barevné bonbony Skittles a filmové studio Disney. Skončily se 858 body. Na výsledcích tohoto výzkumu se viditelně podepsalo, že tázané děti pocházejí z USA, ale přesto je prvenství iPadu zarážející.

Fotogalerie
7 fotografií