51 Worldwide Games - trailer Nintendo

Hybridní konzole Nintendo Switch je svým pojetím a zpracováním naprosto ideální pro multiplayerové hody. Nová masivní kompilace 51 Worldwide Games z toho vyloženě těží. Sice si ji můžete zahrát i sami, ale to neodhalíte její největší kouzlo. Toto je rozhodně záležitost vhodná na hraní s přáteli. A mohou být i z ciziny, protože podpora online hry samozřejmě nechybí. Osobně však dávám přednost hraní s přáteli v rámci jedné místnosti.

Hrát lze v handheld, tabletop i dock režimu

Hrát lze v režimech handheld, tabletop i dock na televizi. Při hraní využijete všechny možnosti konzole Switch včetně dotykového displeje nebo pohybového ovládání pomocí ovladačů Joy-Con. Všechny hry jsou přístupné samotnému hráči, proto mě zamrzelo, že ne všechny lze hrát ve dvou na jedné konzoli. Maximální počet hráčů bývá jinak v jednotlivých hrách až čtyři. Jak už název napovídá, titulů je v kompilaci 51. Jako bonus je přítomné virtuální piano na hraní.

51 Worldwide Games pro Nintendo Switch

A jaké hry si můžete zahrát? Jsou to deskové hry jako Ludo (Variace na Člověče, nezlob se) nebo vrhcáby. K výběru jsou i logické tituly jako Dots & Boxes nebo Mancala. Na své si přijdou i milovníci strategických her typu šachy, dáma nebo šógi. Sportovní nadšenci pak ocení stolní verze fotbalu, tenisu nebo boxu. Na klasiky hospod jako šipky nebo vzdušný hokej se rozhodně nezapomnělo. A pokud holdujete kartám, zabaví vás Blackjack, Texas Hold’em a spol. Každý si přijde na své.

Pro příležitostné hráče i ostřílené pařany

Všechny hry mají dobře zpracované tutoriály, které každému vysvětlí pravidla. Kompilace je prostě přístupná každému. Ať už jste dlouholetí pařani série The Legend of Zelda, nebo příležitostní hráči, u 51 Worldwide Games se pobavíte. Vizuálně je na tom hra pěkně a nechybí detaily jako káva na stole apod. Její hudba je správně uklidňující. Parádní na této kompilaci také je, že enormní porce obsahu má za výsledek nesmírně dlouhou životnost. Strávíte u ní dlouhé desítky hodin plných zábavy. Tak do toho!

164 fotografií

Kompletní seznam her v 51 Worldwide Games:

1) Mancala