Street Fighter V exceluje v tom, v čem celá série vždy vynikala. Jde o hru s komplexním dvourozměrným bojovým systémem. Údery pěstí i kopy jsou rozdělené na slabé, středně silné a silné. Kombinovat je lze ve velmi silná a dlouhá komba, tradičně ve stylu půlkruhových kombinací pohybů s analogovými páčkami a tlačítky. Bojovat ve Street Fighter V je nádhera. Třešničkou na násilnickém dortu je V-systém, díky němu můžete po nabití zasadit super silné údery, protiúdery a zdrcující kombo smršť. Takovou, po které zůstane protivník omráčen a můžete si s ním dělat co chcete.

Trailer na bojovku Street Fighter V Capcom

I když hra trpí nedostatkem obsahu, bojovníků v ní málo není. Na výběr dostanete hned 16 zápasníků, mezi nimiž jsou známé firmy jako Ryu, Ken, Chun-Li, jogín Dhalsim a další. Nové postavy tu jsou hned čtyři a jde o zajímavou sebranku. F.A.N.G je ohyzdný, vysoký a hubený Číňan útočící jedem na rukách. Brazilka Laura je prsatá a prdelatá krasavice ohánějící se bojovým uměním jiu-jitsu. Necalli je aztécký dredatý divoch s nesmírnou silou a levitujícími vlasy při V-útoku. Muslim Rashid je zajímavý a rychlý bojovník útočící silou větrů. Sejmout vás dokáže vírem i tornádem.
Rashid se změnil v tornádo.
I když je postav dost, režimů nikoliv. Když opomeneme tutoriál a trénink, moc nám toho nezbyde. Příběhový režim je jeden velký vtip. Každá postava má sice svou story, ta se ale před hráčem odehrává formou statických 2D obrazovek. Kravina. Navíc vás nečeká žádná série bojů, pouze dva, tři, maximálně čtyři zápasy, ale většinou vážně dva. To je jako vše? Ostuda! Režim survival je zajímavý. Po vyhraném boji totiž dostanete na výběr z položek, které si můžete vybrat. Ať už jde o doplnění zdraví nebo větší sílu. Dámy a pánové, to je vše.
Necalli to rozjel s V-útokem.
Když si odmyslíme multiplayer, nic dalšího zde není. Režim výzev má být spuštěn již v březnu a další mají následovat. Jenže když si hru pořídíte, je to setsakramentsky málo. Ještě že multiplayer je extratřída. Ať už jde o offline záležitost nebo online klání, v tomhle směru Street Fighter V nikdy nezklame. Na síti se můžete bít jen tak, získávat levely za hodnocená klání a pilovat svůj um při poměření s ostatními hráči. A navíc můžete na PlayStation 4 nakopat do zadku PCčkáře i s jejich klávesnicí. Je škoda, že toho zatím Street Fighter V nabízí tak málo. Kdyby bylo režimů víc, byli bychom nadšení.
27 fotografií
Vizuálně je Street Fighter V věrný svému arkádovému odkazu. Má sice 3D grafiku, ale komiksovou podobu plnou stylu, barev a nápaditosti. Moc se nám líbí, že namakaným svalovcům se tentokrát nepostaví hubené prsaté slečny, ale pořádné macandy. Bojovnice ve hře jsou macaté, mají pořádné kejtičky a boky, je zkrátka radost na ně pohledět. Příjemná změna proti zažitému stereotypu. Doslova zíráme. Street Fighter V však stejně nemůže dostat nižší známku než osmičku, protože i když náš odkradli o hafo režimů, pořád nám dali parádní bojovku.

Komplexní bojový systém
Slušný výběr bojovníků
Zajímaví nováčci