Sloupce ukazují značku aktuálně vlastněného telefonu, řádky značku, o které majitel uvažuje u svého příštího modelu. Příslušná souřadnice potom říká, kolik procent zákazníků přejde k tomuto modelu. Např. pouze 5 % majitelů některého z iPhonů uvažuje o přechodu na Huawei, naopak o přechodu na nějaký model Applu uvažuje celá čtvrtina majitelů HTC.

TIP: O nové iPhony je v Česku podobný zájem jako loni. Vede verze s 256 GB paměti

Loajalita k aktuální značce je nejvyšší u Applu, kde si celých 70 % majitelů příště koupí zase iPhone. Poměrně věrné zákazníky má i Samsung a Huawei, u dalších značek ochota setrvat už padá pod polovinu. Nejmenší ochotu migrovat na iPhone projevují majitelé Pixelů, těm by se – když už změnu – více líbil nějaký nový Samsung. Nejméně věrné zákazníky má Motorola, u které chce zůstat jen 11 % aktuálních majitelů. Nejvíce z nich migruje pravděpodobně na Apple.