Průzkum probíhal po dobu dvanácti týdnů, během nichž bylo v pracovních dnech osloveno 5 tisíc lidí denně. Jejich úkolem bylo ohodnotit oblíbenost značek v rozmezí -100 až +100 bodů. Ze všech respondentů poté zaměstnanci institutu vybrali skupinu spotřebitelů, kteří se hlásili k LGBT komunitě. Ti představovali zhruba 5,25 % z celkového počtu 300 tisíc zůčastněných osob.
Loni nebyl ani v první dvacítce
V porovnání s minulým rokem, kdy se Android nedostal ani do první dvacítky, zaznamenal mezi členy minoritní komunity nečekaný vzestup v oblíbenosti. Loni patřila první příčka internetovému video portálu YouTube.com, který letos skončil šestý. Na druhé a třetí příčce skončil Apple, respektive jeho chytrý telefon Iphone a nejpopulárnější tablet iPad. Samotná firma skončila osmá. Zbytek žebříčku si můžete přečíst sami. A proč, že je Android tak populární mezi homosexuály? Je totiž pro všechny a navíc jde o otevřenou platformou.