Faktem je, že komedie Líbáš jak Bůh přilákala do kin víc než devět set tisíc diváků, což se hned tak nestává. Do jaké míry se tomuto číslu přiblíží, či jej dokonce předčí návštěvnost propagovaného snímku Líbáš jak ďábel, je otázka.

Sukcesem vyprovokovaná pokračování, jsou většinou slabší, takové ovace nesklízí. Navíc dnes se do kina příliš nechodí. Leckteří kritici rovněž upozorňují, že snímek Líbáš jak ďábel se odehrává ve vyumělkovaném světě luxusních interiérů, restaurací, golfových hřišť a tváří se, že takový standard střední třída české společnosti má.

Ani fakt, že Poledňákové přesadila hlavní hrdiny z prvního dílu do akčně exotického Maroka se příliš nekvituje, stejně tak až infantilní puberťácká bezstarostnost, s jakou hrdinové středního věku se splašenými hormony prožívají své milostné životy. V recenzích na film se dokonce objevují slova o trapnosti.

Do jaké míry budou diváci s takovými výtkami souhlasit, těžko říci. Mnohým jistě prvoplánový, na tzv. první signální útočící humor nevadí a v transportu ústřední čtveřice do Maroka nejspíš romantiku objeví. A také platí, že Poledňákové Líbáš jak ďábel je film, na nějž se mimo jiné chodí dívat na herce. Oblíbeného Jiřího Bartošku, komediálního Oldřicha Kaisera, neméně skvělou Evu Holubovou, Kamilu Magálovou.

Jak se tedy předvedli na premiéře spolu s jinými kolegy a pozvanými hosty? Byla jejich prezentace stejně vyumělkovaná jako jisté situace filmového příběhu, anebo odrážela módní realitu czech made? Nutno říci, že hlavní hvězdy filmu se hodily do gala. Včetně paní režisérky Poledňákové, stále krásné sedmdesátnice, jež fialkový overal oživila nápaditým šperkem a dobře vybraným psaníčkem. .

Formální eleganci se snažila dostát i část hostů. Většina publika však předpokládaný dress code tradičně ignorovala a přišla v ležérních, většinou dost sporných outfitech. Oldřich Kaiser si na obleku střihl proužek hodný mafiánského kmotra, dámy Magálová a Holubová zvolily malé černé modely Jejich kolegyně Nela Boudová oblékla žluté pouzdro s buretovým leskem, jehož květinová, asijskými vzory inspirovaná výšivka neladila se střihem, štepovanými švy ani aranžmá dekoltu šatů.

Kateřina Průšová dorazila ve sportovní parce, pruhovaném topu a premiéru si evidentně spletla s víkendem na lodi. Leoš Mareš také zvolil příliš ležérní notu, byť černé kalhoty a krásné, na bosé nohy obuté semišky působily nesmírně kultivovaně. Jeho drahá polovička Petra Faltýnová, představovala to, čemu se říká zlatý střed. Měl podobu velmi vkusné a elegantně střízlivé kombinace úzkých kalhot a velkorysého topu na téma black and white. Strašidlem večera se jednoznačně stala komička Sandra Pogodová, jež v bílých kozačkách a jakési baletní sukni působila jak přestárlá černá labuť z provinčního cirkusu.

Fotogalerie
9 fotografií