Renč na natáčení filmu o Lídě Baarové čekal dlouhých patnáct let. Stále neměl dostatek peněz. Až loni se snímek začal točit a natáčelo se do poslední chvíle.
„Vlastně dotočeno není. My ještě doděláváme a točíme takový triky s ohněm, hodně se na tom pracuje, mixuje. Dokonce jsem kvůli tomu zrušil cestu do Thajska, protože jsem chtěl být u všech dokončovacích věcí. Takže film dotočený není,“ svěřil se Blesk.cz režisér na začátku prosince ve Špindlerově Mlýně, kde už film propagoval.
A právě ohnivé efekty patří podle diváků k nejslabším scénám. Nelichotivě se o filmu vyjádřil i textař Michal Horáček.
„Poté, co se dialogy opřely o snahu pořád něco očividného vysvětlovat – třeba Fröhlich vysvětluje v polovině třicátých let Baarové, že ‚Goebbels je ministr propagandy a mocný člověk‘ –, přišly na řadu efekty, jimž vévodily animované plameny, promítané přes milostné splynutí nácka s Baarovou. Vrcholem celé té idiocie byla ovšem scéna, kdy je Baarová vyvedena spolu se třemi dalšími nešťastnicemi na vězeňský dvůr k popravě. Už probíhá zkouška šibeničního propadla, když kdosi přiběhne s papírem, na kterém stojí, že Baarová dostala milost,“ řekl po premiéře Horáček.
Renč přiznal, že film není dokončený. Markéta Reinischova, Lukáš Červený