Ačkoliv v začátcích se její relace vysílala téměř 40 minut, dnes je to jen slabých 25 minut. Start nového formátu pořadu nenaplnil představy, jaké se od tohoto pro televizi prioritního projektu, očekávalo a ani se sledovaností to nevypadá zrovna růžově.

V pořadu vadí kritika a sexuální narážky

Lidé ze zákulisí tvrdí, že za klesající zájem pořadu stojí kreativní producentka Gabriela Drobová, která nemá zrovna vydařenou sezonu. A toto je zřejmě daň za ni. Adela Banášová figuruje v televizním pořadu se svou vlastní show už několik týdnů. Ale velká sláva, jaká se od toho čekala, se rozhodně nekonala. Rekordy sledovanosti neláme a také tématické zaměření relace je zvláštní.

Adelu totiž mnozí vnímají jako intelektuální a pohotovou moderátorku, ale obsah relace se svrhává na přízemní humor. Účastníci show nemají problém kritizovat druhé a vysmívat se jim. Nemluvě o sexuálních narážkách, které nejsou ničím výjimečným.

Televize však zatím zůstává v klidu. "Televize Markíza je spokojená s výsledky sledovanosti formátu Adela show, který si postupně získává diváky a dosahuje kontinuální nárůst sledovanosti," řekla mluvčí Markízy Oľga Dúbravská. Otázkou tak zůstává, proč relaci zkrátili na méně než půlhodinu. "Ten formát si takovou délku vyžaduje. Ukázalo se to i na sledovanosti, která stoupá, a to mě těší," tvrdí sama Adela Banášová.

Fotogalerie
4 fotografie