Zoufal v minulosti v Lagardere stál například za vznikem Youradia, hudební aplikace, která umožňuje poslech hudby podle přání posluchačů. Vedl také projekt RadioMetrics, jenž zadavatelům reklamy umožňuje přehlednou práci s výsledky poslechovosti.
Uchytil, který je nově šéfem strategického marketingu, dosud působil jako marketingový ředitel obchodní divize Regie Radio Music. Ta nyní vedle tří nejsilnějších stanic zastupuje i skupinu Radio United, čímž pokrývá až 70 procent rozhlasového trhu. "Oba jmenovaní se stávají součástí týmu výkonného ředitele," sdělila Pilzová.
Další změnou je rozšíření úseku marketingové komunikace značek Lagardere, který řídí Pavel Renčín (36). Nově se rozroste o divizi Creative Sales, jejímž cílem bude nabídnout klientům marketingové projekty založené na nestandardních způsobech komunikace v rádiích a na internetových produktech Lagardere. Do tohoto úseku je nově začleněná i eventová divize No Limits. "Cílem nového uspořádání je efektivní rozvoj nových služeb pro naše klienty," dodala Pilzová.
Mediální skupina Lagardère Active ČR, která patří do nadnárodní Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje skupinu rádií - Evropa 2, Frekvence 1, rádio Bonton, Dance Radio, BBC a slovenskou stanici Europa 2. Od roku 2008 rozvíjí i své internetové aktivity - hudební portál koule.cz, web pro motoristy MOTOmail.cz, dětský web Pigy.cz a zpravodajsko-informační web ZET.cz. Součástí skupiny je produkční divize NO LIMITS a mediální zastupitelství Regie Radio Music. Rádia zastupovaná Regie Radio Music podle aktuálních údajů průzkumu Radioprojekt týdně poslouchá 5,3 milionu lidí ve věku 12 až 79 let.
vju mal