Na trhu je běžné garantovat prodej mladších ojetin. Například v rámci nejvyužívanějšího programu certifikovaného prodeje ojetin Škoda Plus se prodávají vozy do stáří pěti let, podobně tomu je i u programu koncernu VW Das WeltAuto, kde je možnost zařazení auta ještě omezena ujetými 150.000 km.

Programem Peugeot Vyzkoušené vozy prošlo za pět let existence u 15 prodejců značky téměř 3000 vozidel. "Je-li s vozidlem dobře zacházeno, i po osmi letech od nákupu může být velice kvalitní a připravené bezchybně sloužit novému majiteli po řadu let. Takové vozy pak můžeme bez obav zařadit do programu a rozšířit tak naši nabídku vozidel," uvedl vedoucí prodeje ojetých vozů Ondřej Husák.

Obdobně zaměřené programy značky fungují i v dalších evropských zemích. Za rok 2014 objem certifikovaných ojetých vozů prodaných značkou Peugeot v Evropě vzrostl o devět procent.

jsa mal