I při nákupu ojetého vozu budete brzy stále častěji narážet na slevy či bonusy, které si v ničem nezadají s nabídkou autosalónů těch nejzvučnějších značek. Nový trend, díky němuž ušetří motoristé desítky tisíc korun i při nákupu ojetého vozu, se na tuzemském trhu snaží rozpohybovat především autobazar Auto ESA.

Jeden z největších a nejzkušenějších autobazarů na tuzemském trhu nyní nabízí ke koupenému vozu pohonné hmoty na rok. Ve spolupráci se svými partnery připravil bonusovou CCS kartu na odběr pohonných hmot až do limitu  20 000 korun. Tu nyní svým zákazníkům nabízí ke každému vozu.

Na bonusovou kartu mohou zákazníci v rámci kampaně s názvem „Benzin na rok“ čerpat až do limitu 20 000 korun benzín i naftu zcela zdarma. O tom, že se bonus skutečně vyplatí, vypovídá následující příklad: Průměrná rodina v České republice najezdí podle statistik každý měsíc 833 kilometrů. Škoda Fabia II 1,4 TDI má kombinovanou spotřebu 4,8l  na 100 kilometrů. Při ceně benzinu 36,60 koruny na litr se tedy měsíční útrata za pohonné hmoty vyšplhá na 1 464 korun.

Při využití bonusové CCS karty od Auto ESA tedy najezdí přes 11 tisíc kilometrů zcela zdarma a ušetří tak při současných cenách pohonných hmot více než 17 tisíc korun!

Jedinou podmínkou pro získání bonusové CCS karty od Auto ESA je, aby zájemce při koupi vozu využil některý z nabízených finančních produktů. Autobazar může díky dlouhodobým vztahům s finančními institucemi nabízet k prodávaným vozům i velmi výhodný leasing či půjčky s RPSN (roční procentní sazba nákladů) mezi 12 – 18 procenty, podle stáří a kvality financovaných vozidel. Pro srovnání - nebankovní finanční instituce nabízejí úvěry s  RPSN mezi 25 až 75 procenty, RPSN u bank se pohybuje mezi 15 a 30 procenty. Finančním partnery Auto ESA jsou renomované finanční instituce GE Money Auto, Leasing České spořitelny, Essox ze skupiny Komerční banky, Home Credit ze skupiny PPF a Cetelem (BNP Paribas).

Benzin na rok“ není první velkou bonusovou akcí, která ušetří motoristům desetitisíce při nákupu ojetého vozu. Autobazar Auto ESA už loni v listopadu spustil revoluční marketingovou kampaň s názvem „Auto za polovinu“, během níž každý den vybírá vozy, které pak zákazníkům nabízí za 50 procent jejich původní ceny. Akce měla původně trvat do konce roku, autobazar ji však pro velký úspěch už dvakrát prodloužil. Nejprve do konce ledna, potom do poloviny a nyní až do konce února.

„Vzhledem k pozitivním reakcím zákazníků na naše marketingové akce chceme v tomto trendu pokračovat,“ říká ředitel marketingu Auto ESA Filip Kučera. „Nabídnout zákazníkovi něco navíc je v dnešní době permanentních slev a bonusových akcí všech větších prodejců ve všech oborech prakticky nezbytností,“ dodává Filip Kučera.

Autobazar Auto ESA v loňském roce zaznamenal meziroční nárůst prodeje ojetých vozů o plných sedmnáct procent. Nejprodávanějšími typy ojetých vozidel zůstaly Škoda Octavia, Škoda Fabia, Škoda Felicia, Ford Focus a Ford Mondeo.