Aerolinky chtěly spoje původně přerušit jen na zimu, později se ale rozhodly, že je už neobnoví vůbec, přestože byly většinou obsazené. To ale podle Šabíka vůbec nevypovídá o rentabilnosti daného letu. "Potenciál pro lokální leteckou přepravu, takzvaný point-to-point, je na zmiňovaných linkách dlouhodobě velmi nízký," uvedl mluvčí. Pokud je totiž spoj jen součástí přestupního letu, tak za něj aerolinie utrží méně.
ČSA ale již dříve oznámily, že otevřou na příští léto sedm nových destinací. Po 30. březnu 2015 plánuje tuzemský národní dopravce zavést linky do ruských měst Kazaň a Kaliningrad, norského Osla, irského Corku, španělského Bilbaa a italské Boloně. Zároveň zavede i spojení do dánského Billundu, odkud bude letadlo ČSA ve všední dny pokračovat do Osla.
České aerolinie nedávno oznámily masivní propouštění provozních zaměstnanců, kvůli kterému se potýkaly s hrozbou stávky palubních průvodčí. Od protestu se však podařilo zaměstnance odradit dohodou o snížení počtu propuštěných na 69 letušek a stevardů, 65 pilotů a 26 administrativních pracovníků. Zároveň management uvedl, že firma potřebuje finanční injekci. Loni ČSA vykázaly ztrátu 922 milionů korun.
Majoritním vlastníkem dopravce je dosud stát, to se má ale změnit v souvislosti s převodem 34procentního podílu akcií ČSA ze státního Českého Aeroholdingu na společnost Travel Service. Českému Aeroholdingu v ČSA po dokončení transakce zůstane 19,74 procenta, 44 procent má korejský dopravce Korean Air, 34 procent získá Travel Service a zbylá 2,26 procenta drží Česká pojišťovna.