Bance mBank, která zahájila provoz v Česku na podzim 2007, stouply za tři čtvrtletí 2014 čisté bankovní výnosy meziročně o 23 procent. Objem spotřebitelských úvěrů vzrostl o 45 procent a objem hypotečních úvěrů o 23 procent. Banka má v ČR 516.000 klientů, což je proti minulému čtvrtletí o tři procenta více; meziročně jde o nárůst téměř o deset procent.

mBank pokračuje v rozvoji samoobslužného bankovnictví a uvádí na trh bankovní aplikaci pro mobilní telefony. Ta využívá grafické rozhraní podobné internetovému bankovnictví mBank, které představila letos v únoru. Aplikace umožňuje přístup k běžným a spořicím účtům, kartám, úvěrovým produktům a dalším službám, ale také možnost zkontrolovat zůstatek na účtu ještě před přihlášením, uskutečnit platby či najít ty už realizované.

Z výzkumu agentury Ipsos vyplynulo, že 67 procent obyvatel České republiky, kteří používají internet, přesně ví, co je to mobilní bankovnictví. A dalších 29 procent ví, o co jde, ale nedokáže to přesně popsat. Aktuálně mobilní bankovnictví využívá pouze 34 procent dotázaných.

Banka v Česku působí jako zahraniční pobočka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.