Ve Francii počet nových registrací v listopadu klesl o 2,3 procenta na 135.070 vozidel. Prodej domácích automobilek PSA Peugeot Citroen a Renault přitom spadl o skoro devět, respektive pět procent. O něco více se dařilo výrobcům levnějších aut. V případě mladoboleslavské Škody ze skupiny Volkswagen stoupl počet registrací ve Francii o skoro šest procent a Dacii ze skupiny Renault o 2,3 procenta.

Šéf CCFA Patrick Blain varoval, že poptávka po autech bude ve Francii slabá i příští rok. Asociace podle něj "nevidí důvod, proč (příští rok) na trhu očekávat oživení".

CCFA minulý týden opustila původní odhad letošního růstu, který počítal se zvýšením o dvě procenta. Podle Blaina se bude růstové tempo držet spodní hranice nynější prognózy růstu o jedno až dvě procenta.

Ve Španělsku prodej nových aut v listopadu meziročně stoupl o 17,4 procenta, a rostl tak patnáctým měsícem v řadě, oznámila španělská oborová asociace Anfac. Přispívá k tomu pokračující program dotací na nákup automobilů. Vláda jej navíc rozšířila, aby pomohla podpořit trh, který začal vykazovat známky zpomalování.

V Itálii se prodej nových aut v listopadu podle vládních údajů zvýšil o skoro pět procent. Jedničkou na tamním automobilovém trhu, který je čtvrtý největší v Evropě, byl v listopadu koncern Fiat Chrysler Automobiles s tržním podílem 27,34 procent, vyplývá z propočtů agentury Reuters.