Lechtivé snímky ale tentokrát tvrdě narazily na cenzuru. Televize NBC je dokonce odmítla odvysílat. Důvodem je překročení míry sexuality na obrazovce. A co je na reklamě tak skandálního?
V třicetisekundovém spotu se několik dívek svléká do spodního prádla nebo donaha a před kamerou předvádí laskání s různými druhy zeleniny. Chřest, který hladí intimní partie, olizování dýně nebo dotýkání se dekoltu brokolicí. Heslo reklamy je jasné: "Studie dokazují, že vegetariáni prožívají mnohem lepší a kvalitnější sex," píše se ve spotu.
Pravda to sice být může, ale televizní kanál NBC o tom diváky zcela určitě informovat nebude. Odmítl totiž reklamu odvysílat. "Oni snad mají něco proti dívkám, které milují zeleninu," nechala se slyšet Amy Elizabeth, jedna ze členek organizace PETA.
Ta už v minulosti mnohokrát přesvědčila, že své reklamní kampaně zakládá na provokativním obsahu. Celebrity bojující proti nošení kožešin se svlékají donaha, ale dosud se ani jedna z podobných reklam zákazu nedočkala (více zde).
Ten ale naopak postihl mimořádně působivý spot výrobce spodního prádla Agent Provocateur s australskou zpěvačkou Kylie Minogue v roce 2002.