Zklamaná rodina z Orlové: Chtěli vzít vnučku k moři. Cestovka je vypekla
Měla to být dovolená snů na Krétě. Ludmila Stejskalová (58) se těšila, že vnučce Karolínce (8) poprvé ukáže moře. Kvůli problémům cestovní kanceláře Armitour však místo cesty za 42 000 rodina zůstala doma.
Na dovolenou se těšili manželé Stejskalovi i jejich malá vnučka. Měli odletět už za pár dní, dovolená byla dávno zaplacená. Pak ale přišlo veliké zklamání.
„Na začátku nám bylo divné, že naše jména chyběla na seznamu cestujících do letadla,“ popsala zubní lékařka. Když se společně s manželem Janem (60) přišli do cestovky zeptat, co se děje, přivítalo je jen oznámení o tom, že je jednatelka kanceláře v nemocnici.
To je podle ní důvod, proč se zájezd vůbec neuskuteční. „Zkolabovala jsem. Dva týdny jsem byla v nemocnici a teď mě pustili na reverz, abych se mohla s klienty vypořádat. Společnost není v úpadku,“ tvrdí Dagmar Sobotíková. „Klepou tu klienti, že si zaplatili za zájezd. Že se žádného nedočkali a že nemají ani peníze, které zaplatili,“ popsala Blesku pedikérka Simona Humíner, která má salon hned vedle cestovky.
Jednatelka cestovky tvrdí, že klientům vrátí peníze. Poškozených klientů je 12 a byla jim způsobena škoda 300 tisíc korun. „Vyzýváme zákazníky orlovské cestovní agentury Armitour, kterým nebyly poskytnuty již zaplacené služby, nechť nás neprodleně kontaktují,“ vyzývá policistka Zlatuše Viačková.
Jednatelka: Vypořádám se se všemi!
„Vím, že jde klientům o peníze, budou vyplaceni. Právě proto jsem v nemocnici podepsala reverz, abych dala všechno do pořádku. Že není funkční web cestovky? Nezaplatila jsem asi 180 korun za jeho obnovení. Telefony normálně beru všem, já nechápu ten humbuk kolem,“ podivuje se Dagmar Sobotíková.
Jsem jednim z poskozenych . Pouze rozdil je v tom, ze ostatni uz neodleteli a my jsme jeste neodleteli. Nikdo se s nama nebavi kromne p.majitelky. Pani majitelka bere telefon ale jeji oblibena veta zni ja to zaridim a... nic . Pak zavolam podruhe a to same .