Tak chutná RegioJet! Jídlo a výkaly dělilo půl metru

Autor: Veronika Pukačová, mivrk - 
8. října 2011
05:00

Na první pohled to vypadá hodně nechutně! Krabice s jídlem položené na zemi, vedle muž vypouštějící výkaly. Snímky nových žlutých vlaků RegioJet poslal Blesku jeden z jeho čtenářů. Tvrdí, že je pořídil, když zaměstnanci doplňovali do vagonů občerstvení a současně do fekálního vozu odsávali obsah toalet. Jídlo a vypouštěcí hadice jsou v tu chvíli od sebe jen asi půl metru. RegioJet se ale brání: Jídlo prý bylo určeno k likvidaci.

Fotografie, které Blesk obdržel, jsou z konce září. „Zachytil jsem je z lávky nad smíchovským nádražím. Potraviny ležely na zemi a vedle stál chlapík, který vypouštěl z toalet vlaku výkaly,“ napsal do redakce rozhořčený čtenář.

RegioJet to ale kategoricky odmítá. Občerstvení na snímcích podle mluvčího Aleše Ondrůje není pro strávníky ve vlaku, ale patří do odpadu. „Jde o den staré jídlo. Oběh občerstvení je pouze 24 hodin, takže ho pracovníci vykládali a mířilo k likvidaci. Potraviny určené do vlaků jsou v kontejnerech, nikoli takto otevřené,“ řekl Blesku.

Bůhví, kdo má pravdu

Ze snímků se nedá poznat, zda má pravdu čtenář, nebo mluvčí Ondrůj. Podle toho se někdo snaží RegioJet coby novou firmu na železnici cíleně poškodit. „Chvíli poté, co jste mi snímky ukázala, sem přišli kontroloři z hygieny. Neshledali žádné pochybení,“ řekl Ondrůj. Hygienici se nicméně budou ještě zabývat i tím, jak to skutečně bylo při pořízení snímků na konci září.

Žluté vlaky RegioJetu, které spadají pod společnost Radima Jančury Student Agency, vyjely oficiálně na koleje 26. září. Cestující v nich mohou koupit občerstvení za ceny, které jsou nižší než pořizovací náklady.

kleopatravii ( 10. října 2011 16:10 )

vary ( 10. října 2011 10:19 )

Hnusáci Z ČD se zase starají jen o to jak ukazovat na konkurenci, protože je to jen banda lemplů. Jízda vlakem ČD je vždy hororová zkušenost. Neustálá zpoždění, neskutečnej, ale opravdu nechutnej bordel a špína, jízda pomalá a židovské ceny. K tomu, jak vypadají česká nádraží snad nemá ani smysl se vyjadřovat. je mi jasné, že se jim nelíbí, když přijde někdo jiný a lidem nabídne lepší ceny za vyšší komfort. Je jen škoda, že nejezdí i jako běžné spoje. Tuhle každoročně prodělávající organizaci darmožroutů okamžitě zrušit. Pro ty co omlouvají ČD, jeďte se někdy podívat do Německa, Francie nebo Španělska, pak snad procitnete. Pro ČD

hidrantt ( 9. října 2011 21:47 )

No tak už si dokážu představit jak v rifličkách a pantoflích lezeš do mašiny,kolikrát ses zasral od oleje,v zimě protáčel mašiny,házel si sám vexsle.Tak tebe bych chtěl vidět jak se rozjíždíš s nějakým dieselem.Jestli bys ho uměl ty kapacito vůbec natočit.

simeon ( 9. října 2011 18:53 )

vy by jste nechtěli poškodit konkurenci která vám sebere monopol, možnost tvrdit že je potřeba nás na daních pumpovat o miliardy na dotacích na té samé trati a ještě kvůli efektivnější činnosti kvůli konkurenci možná i o ty statisícové pravidelné odměny? Odpověď je táááááák jednoduchá

goldsmejd ( 9. října 2011 14:22 )

Je opravdu zajímavé celé toto dění sledovat jako již nezaujatý človkě. Jezdil jsem jako strojvedoucí, takže umím posoudit když už nic jiného, tak práci strojvedoucího. Nároky na zdravotní stav, vědomosti a technickou způsobilost jsou opravdu ze trany zaměstnavatele veliké a stojí nemalé peníze. Jsem rád, že jsem zakončil pracovní aktivitu bez nehod a průšvihů. Je to zásluha zaměstnavatele, i když jsem mnohokrát nadával co to po nás všechno chtěli a jeho nároky na výkon mé práce se mi zdály přehnané. Vše ukáže čas. To se týká jak nákladů na provozování osobní dopravy, tak na práci s lidmi, jejich vzděláváním a zvyšováním kvalifikace při zavádění nových technologií, především pak na odpovědném přístupu k vykonávané práci a tím i k životům cestujících.

Zobrazit celou diskusi