Platinově blonďatá Schillerová: Změny účesů a sólo fotky? Kontroverzní snaha, míní experti
Někdo střídá auta, jiný zase partnery a ministryně financí Alena Schillerová (57, za ANO) účesy. Ta je nyní za platinovou blondýnu. Co je ale za neustálými proměnami strážkyně státní kasy? Podle expertů i snaha přitáhnout pozornost lidí!
Za poslední půl rok vystřídala Schillerová několikrát styl účesu. Jednou má vlasy delší, podruhé střižené na mikádo a mění také ráda styl ofiny. A nebojí se ani změnit barvu, vždyť už vystřídala platinovou blond, špinavou blond s melírem, kaštanovou nebo byla zrzka.
To, že ministryně si dá na svém účesu hodně záležet, bylo nejvíce vidět během pandemických lockdownů. Zatímco většina Čechů chodila zarostlá, Schillerová vystupovala vždy načesaná, až to rozvířilo debaty, že využívala podpultově služeb kadeřníka. To však politička odmítala.
Poutá pozornost
To, že ministryni baví měnit svoji vizáž, je jasné, Blesk Zprávy se ale zeptaly expertů, jestli za tím nemůže být i něco víc? A sice přitáhnout pozornost voličů. Podle politologa Jana Kubáčka to skutečně může být strategie „Je možné, že chce vytvořit fenomén a přitáhnout pozornost. Když to přeženu, tak když někdo měnil brože podle událostí a lidí, se kterými jednal (americká exministryně zahraničí Madeleine Albrightová – pozn. red.), tak podobně asi Schillerová mění své účesy,“ míní politolog.
Je specifická
Prezentace Schillerová je pak trochu záhadou pro odborníka na politický marketing Karla Komínka. Podle něj je zvláštní, že zatímco většina mocných se fotí mezi lidmi, ministryně je na mnoha snímcích sama. „Je v tomto trochu specifická. Vypadá to jako fotka z nějakého katalogu oblečení nebo účesu. Jako občané očekáváme, že paní ministryně nemá tolik času, aby se fotila pro takové účely. Možná proto to působí trochu zvláštně,“ uvedl expert s tím, že sebeprezentace Schillerové je ošemetná.
„Toto její snažení je kontroverzní, protože je placeno z daní a skrývá se to za nějakou komunikací úřadu,“ dodal Komínek.
Chtějí být jako obyčejní lidé
S rozmachem sociálních sítí se změnila i prezentace politiků. Ti dávají více příspěvků ze svého soukromí a dělí se i o osobní zážitky. Experti se shodují na tom, že je za tím snaha marketérů přiblížit politika lidem. „Díky tomu, co sdílejí v těch příspěvcích ze svého soukromí, jsou schopni se přiblížit představě klasického člověka, který má dobré i špatné stránky,“ řekl politolog Komínek s tím, že pro voliče je pak jednodušší souznít s takovým politikem.
„Když jste ve fázi, že by s vámi šli na pivo, tak je to paráda, jen se nesmíte stávat klaunem. Nejhorší je, když vás začnou lidé litovat, to je začátek zkázy,“ dodal pak jeho kolega Kubáček.
y1xcvbnm: Kam se hrabe na Vás kdokoliv tady z trollů !? Vaše IQ je ovšem přes to všechno zoufalství a ubohost doslova vzácně schopno i vyfejkovat něco tak příšerného do zdejší "diskuze". Jen trolli Barohu a Badr Vám můžou hovězinami konkurovat !
Soustrast.