Celou odpolední akci měl na starosti šmejd Michal, k ruce měl Pepu a Kubu. Čtvrtou postavou byl »uznávaný egyptský lékař Abdul«, který u stolečku přemlouval seniory...

BECK podniká?!

Během přesvědčování k nákupu výrobků dokonce hlavní prodejce zabrousil i na firmu BECK a její zákazníky. „Jen v České republice má firma BECK kolem 5–6 milionů zákazníků. A to nepočítám Slovensko, Maďarsko, Rusko, kde BECK podniká. Podle mě není špatná, jen zaměstnávala špatné lidi. Tak jestli má taková firma takovou klientelu, tak ta firma nemůže být špatná,“ zamotal se do projevu Michal.

Kdo je kdo!

Přestože na pozvánce byla napsaná firma Primo Fit, prodávaly se výrobky společnosti Home Tech a na krabicích bylo logo BECK! Důvod? „Dneska jsou ty firmy propojené. Snaží se v téhle těžké době spolupracovat, aby tady na trhu vydržely co nejdéle,“ prozradil prodejce Michal. Spojení firem je pro Blesk dalším impulzem k boji proti šmejdům. Zvlášť v jejich těžké době!

Nepoučitelní senioři

„Vy jste babičky a dědečkové, jezdí k vám vnoučata a sami víte, že si často hrají na zemi. 90 procent těch dětí, které omatlají tu hračku v koberci, tak strká do té pusy. A tam můžou vzniknout ty alergie,“ používá šmejd Michal jednu z nejčastějších přesvědčovacích metod – hru na strach o zdraví rodinných příslušníků! A někteří senioři opět podléhají a podepisují smlouvy na vysavač, přestože cena je bez slevy 2000 eur (50 000 Kč).

Fotogalerie
6 fotografií