"Český trh je pro Dubaj klíčový. Jsem velmi rád, že zde můžeme otevřít naše první zastoupení. Hlavní důraz chceme klást na propagaci obrovské škály turistických zajímavostí a aktivně podporovat naše partnery v cestovním ruchu," uvedl výkonný ředitel úřadu Issam Kazim.

Podle něj je díky současným třem přímým letům denně mezi Prahou a Dubají a po zrušení víz pro české turisty ideální doba ukázat Dubaj jako skvělou destinaci nejen pro movitější páry a rodiny, ale také pro turisty s omezeným rozpočtem, mladé lidi a seniory. V nejbližší době chce úřad v Česku a dalších zemích střední a východní Evropy zahájit kampaň, která se zaměří zejména na podporu nově otevřených atrakcí pro rodiny s dětmi.

Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing je oficiální vládní organizací, která se stará o propagaci Dubaje ve světě. Kromě celosvětových kampaní je odpovědná za vydávání licencí a klasifikaci všech služeb v dubajském cestovním ruchu, včetně úrovně hotelů, nebo činností cestovních kanceláří a agentur.

Turistický ruch mezi oběma státy letos v květnu podpořilo nasazení obřího Airbus A380 společnosti Emirates na pravidelné lince z Dubaje do Prahy. Letadlo, které je schopné pojmout 519 pasažérů ve třech cestovních třídách, rozšířilo kapacitu linky doposud provozované menším Boeingem 777- 300 ER skoro o polovinu.