Podle Zimy firma neplánuje vstoupit na slovenský trh ve velkém měřítku. "Neznamená to, že máme v plánu získat na slovenském trhu majoritu ve vyhledávání. Seznam.sk chápeme jako jakousi laboratoř. Chceme tam nasazovat věci jako první a s pártisícovou uživatelskou základnou je testovat," řekl Zima. Dodal, že Seznam.sk bude vyhledávat primárně slovenské internetové stránky. S jejich indexováním začal loni.
Česko je jednou ze čtyř zemí na světě, kde není dominantní vyhledávač Google. Dalšími jsou Rusko, Čína a Korea. Podle Zimy se Google na českém trhu extrémně snaží a nasazuje v ČR většinu svých služeb a bude zajímavé, zda se americká firma stejně zaměří i na slovenský trh, když jí přibude konkurent.
Seznam zároveň změnil vzhled svého vyhledávače. Nově bude zobrazovat velké náhledy stránek ve výsledcích vyhledávání v matici a nikoliv pod sebou, jako dosud. Podobně maticové zobrazení již Seznam používá například u Sbazaru a dalších služeb. Vyhledávač bude ode dneška dostupný, pro mobilní zařízení na počítačích jej nabídne k testování náhodně vybraným uživatelům. Nový vzhled používá i Seznam.sk. Seznam zároveň pro mobily vytvořil vlastní prohlížeč, který je dostupný pro zařízení s Androidem a chystá se i pro iOS.
Na slovenském trhu internetového vyhledávání je Google jasnou jedničkou s odhadovaným podílem přes 90 procent. Vedle něj má významnější podíl Zoznam.sk, který ale nemá s českým Seznamem nic společného, a portál Azet.sk, který ale rovněž využívá k vyhledávání technologii Google.