Ještě tento měsíc se China UnionPay spojí s britským partnerem, aby zahájili emise virtuálních předplacených karet pro britské firemní klienty. Jejich zaměstnanci je pak budou používat prostřednictvím mobilních telefonů při cestách po Asii.

Už v prosinci by se projekt měl rozšířit po Evropě. "V Evropě se chceme zaměřit na místní zákazníky na domácím trhu, nejen na lidi cestující do Asie," prohlásil šéf evropské divize firmy.

Společnost, která byla založena v roce 2002, v poslední době expanduje po světě, zejména v Asii. Její platební karty přijímá více než 41 milionů obchodních firem a dva miliony bankomatů ve 170 zemích. Jen v Číně vydala šest miliard platebních karet, což je víc než Visa a MasterCard dohromady.

Na evropský trh vkročila před deseti lety jako služba pro čínské turisty. Dnes její platební karty přijímá 60 procent obchodníků a bankomatů v regionu.