Nejpopulárnějším ojetým vozem v tuzemsku byla od ledna do června Škoda Octavia. Skupina také zaznamenala růst zájmu o vozy s automatickou převodovkou o 22 procent a automobily SUV. V ČR jejich prodej stoupl o čtvrtinu, v Polsku pak o 45 procent.

"Zájem zákazníků o vozy z AAA AUTO, Mototechny a 1. autoDiskontu byl v první polovině roku velmi vysoký. O tom svědčí i fakt, že jsme v tomto období ve skupině dosáhli zatím nejvyššího počtu prodaných aut v první polovině roku v historii. Červen byl také se 7400 prodanými vozy naším nejsilnějším měsícem za posledních deset let," uvedla generální ředitelka Auresu Karolína Topolová.

V České republice dosahuje podíl prodaných zánovních vozů v rámci nabídky Mototechny 20 procent z celkového počtu. "Rostoucí zájem zákazníků o zánovní vozy z Mototechny potvrzuje správnost naší strategie věnovat se ve větší míře rozvoji této značky. V podpoře Mototechny budeme i nadále pokračovat. Nejnovější aktivitou je spojení s nejlepší českou tenistkou Karolínou Plíškovou, která bude hrát významnou roli v další komunikaci značky," dodala Topolová.

Nejprodávanějšími modely v českých autobazarech AAA byly Škoda Octavia a fabia, VW Passat, Hyundai i30 a Škoda Superb. Octavia byla nejprodávanější i na Slovensku. V pobočkách v Maďarsku a Polsku byl největší zájem o Opel Astra. AAA Auto má ve čtyřech zemích přes 40 poboček. Vlastníkem je britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.