Billa se podle něj v expanzi zaměřuje i na spádové oblasti kolem velkých měst. Řetězec expanduje také v městech nad 3000 obyvatel. Billa rovněž pokračuje ve spolupráci se sítí čerpacích stanicích Shell, na kterých loni otevřela dalších 24 obchodů. Celkem jich tak nyní provozuje 64.

Podle Szczypky tvoří 78 procent celkového obratu řetězce potraviny od českých výrobců a pěstitelů. Balené potraviny od českých dodavatelů tvoří 52 procent celkového obratu, nebalený sortiment jako ovoce a zelenina pak 26 procent. Billa má celkem 983 dodavatelů a z nich je 59 procent českých.

Loni dosáhl podíl zboží prodávaného pod privátní značkou 17,5 procenta obratu. Cílem firmy je do pěti let tento podíl zvýšit na 30 procent. Obrat společnosti loni stoupl na zhruba jednu miliardu eur (25,3 miliardy Kč).

Billa má nyní 220 prodejen a sortiment čítá 15.000 položek. Firma zaměstnává 6000 lidí v ČR a patří do první desítky největších prodejců v ČR, mimo jiné s prodejnami firem Kaufland, Ahold či Tesco.

O práci v maloobchodu však není mezi českými zaměstnanci v poslední době velký zájem. Řada řetězců proto zvýšila loni platy zaměstnancům i vícekrát. Naposledy Lidl od března zvedl nástupní mzdu pokladních a prodavaček o pětinu na 28.000 Kč. Od března zvýšil mzdy i Penny Market. Pokladní, zaměstnanci centrály a další pracovníci si polepšili v průměru o sedm procent.