Do zavedení sériové výroby chce Audi otestovat 250 maskovaných prototypů v extrémních podmínkách, aby zjistila jejich chování v rozdílných teplotách, městském provozu, pod plnou sportovní zátěží a také na různé způsoby dobíjení. Elektrické Audi s pohonem všech kol se má vyrábět v Bruselu. Audi e-tron bude možné nabíjet na rychlonabíjecích stanicích s nabíjecím výkonem až 150 kW, dobitý má být za 30 minut.
"Audi vytyčuje svým prvním modelem s čistě elektrickým pohonem důležitý milník pro budoucnost společnosti. V roce 2020 budeme mít v nabídce tři zcela elektrické automobily - kromě sportovního SUV to bude také čtyřdveřové gran turismo, sériová verze studie Audi e-tron Sportback concept, a kompaktní model. Ještě před rokem 2025 uvedeme na trh více než 20 elektromobilů a hybridních vozů s možností vnějšího nabíjení napříč všemi segmenty a všemi automobilovými koncepty," uvedl šéf Audi Rupert Stadler.
Vedle toho Audi v Ženevě představila novou generaci limuzíny A6. Na český trh se dostane na začátku léta. Při zahájení prodeje bude vybavené zážehovým šestiválcem 3.0 TFSI s výkonem 250 kW/340 koní a vznětovým šestiválcem 3.0 TDI s výkonem 210 kW/286 koní. Všechny motory jsou sériově vybaveny částečně hybridním systémem.