"Díky aktivitám, které Toyota i PSA dělají, se na první polovinu příštího roku podařilo získat zakázky, které pomohou naší produkci. Chystáme se také lehce zrychlit linku a jednou z našich přípravných aktivit je i otevření náboru," řekl prezident TPCA Koreatsu Aoki.
Letos dokázala TPCA pokrýt požadavky na výrobu bez většího náboru, stavy doplňovala také díky projektu Ukrajina. "I když v projektu Ukrajina pokračujeme, naší prioritou jsou stále čeští zaměstnanci, především z regionů v blízkosti naší automobilky - Kolínska, Kutnohorska či Nymburska," řekl výkonný viceprezident TPCA Eric Brochard.
Průměrná dělnická mzda v TPCA činí v současnosti 32.500 korun bez benefitů. Desítky nových zaměstnanců hledá také mladoboleslavská Škoda Auto, která chce obsadit jak dělnické, tak administrativní a vývojové pozice.
Ve společnosti TPCA pracuje zhruba 3000 lidí a firma je jedním z největších exportérů v České republice a zároveň největším zaměstnavatelem kolínského regionu. Automobilka vyrábí malé vozy značky Peugeot, Citroën a Toyota. Kapacita závodu je 330.000 vozů ročně, což je strop, kterého závod dosáhl v roce 2009.