Liftago v současnosti spojuje zákazníky a profesionální šoféry taxi v Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě. Mobilní aplikaci má staženo na půl milionu zákazníků. Podle Krátkého zatím není možné říct, které země společnost pro svoje zahraniční aktivity vybere, rozhlíží se jak ve středoevropském prostoru, tak i ve vybraných zemích západní Evropy.

Kromě zahraniční expanze plánuje společnost rozšíření působení i v rámci České republiky, více se chce rovněž zaměřit na firemní klientelu. V současnosti v Česku obsluhuje přes 500 firem, uvedl Mička. "Naším cílem je pokrýt největší města v ČR a vytvořit národní platformu taxi, která svou poptávkou pomůže dalším službám v oblasti přepravy a propojení s největšími dopravci," uvedla společnost v tiskové zprávě.

Na rozdíl od konkurenčních platforem, jako je Uber, nebo Taxify, spolupracuje Liftago výhradně s profesionálními řidiči, z nichž řada jezdí i pro klasické velké taxi dispečinky. Zákazník si prostřednictvím aplikace může vybírat z aktuálních nabídek jednotlivých řidičů podle ceny, typu vozidla, nebo hodnocení předchozích cestujících.

Společnost si pak od řidičů vybírá provizi za zprostředkování jízdy, která je variabilní a pohybuje se v rozmezí od sedmi do 25 procent z konečné ceny. Nižší sazbu mají šoféři, kteří jezdí častěji.

cfr mal