Kanál ČT sport se v průběhu olympiády stal sedmkrát nejsledovanějším programem celého dne. Nejúspěšnější pořad, hokejový zápas mezi Českem a Slovenskem, sledovalo dokonce 2,1 milionu diváků, tedy nejvíc za dobu trvání sportovního kanálu. "Velmi pozitivní ohlas z hlediska sledovanosti a divácké spokojenosti vnímám jako jasné ocenění profesionální práce celého týmu ČT sport a všech ostatních zaměstnanců České televize, kteří se přímo podíleli na olympijském vysílání i jeho podpoře mimo obrazovku," uvedl generální ředitel Petr Dvořák.

Největší zájem v rámci olympijských přenosů zaznamenal hokej. Zápasy českého týmu v průměru vidělo přes 1,5 milionu diváků starších patnácti let. Mezi první pětku se podařilo zařadit pouze zlaté Martině Sáblíkové v závodě na 5000 metrů.

"ČT sport se v průběhu her stal z hlediska celodenního podílu na publiku sedmkrát nejsledovanějším programem, nejvíce diváků si připsal i z hlediska týdenního podílu na publiku. Minulou středu navíc dosáhl s takřka sedmadvaceti procenty svého nejlepšího denního výsledku v historii," doplnila vedoucí výzkumu programu a auditoria Renata Týmová. "Velmi sledované byly také slavností ceremoniály, zahájení her si nenechalo ujít téměř 1,5 milionu diváků, slavnostní zakončení zhlédl více než milion lidí," dodala

Mimořádný zájem podle ČT zaznamenalo také internetové vysílání. Za dobu konání olympiády činil počet přehraných živých streamů 22 milionů a 283 tisíc. "České televizi se podařilo současně odbavit streamy pro tři sta tisíc diváků, což je více než dvojnásobné množství oproti dosavadním maximům, které on-line přenosy zaznamenaly při olympijských hrách v Londýně nebo mistrovství světa v hokeji. Nejsledovanějším přenosem byl hokejový zápas mezi Českem a Lotyšskem následovaný závodem Martiny Sáblíkové na pět kilometrů a druhou jízdou obřího slalomu Ondřeje Banka," podotkl vedoucí nových médií ČT Pavel Kohout.

Výpadky při internetových přenosech, na které si někteří uživatelé stěžovali, se ČT snažila vyřešit navýšením kapacity. Dodavatelská společnost Visual Unity, která zajišťuje streamingové služby, v této souvislosti dokonce uvedla, že v rámci olympijského vysílání byla vyčerpána kapacita telekomunikačních operátorů a zájem uživatelů narážel na takzvaný "skleněný strop".