Čtvrtek 25. dubna 2024
Svátek slaví Marek, zítra Oto
Oblačno, déšť se sněhem 9°C

Chtěli ušetřit palivo? Úřady varovaly před letáním přes Ukrajinu už v dubnu

Autor: ljš - 
17. července 2014
20:44

Letečtí inspektoři budou nyní prověřovat, zda piloti letu MH17 dodrželi plánovanou trasu, nebo se nad válečnou zónu vychýlili, aby ušetřili palivo. V dubnu byli totiž letecké společnosti varovány, aby se této boji zmítané oblasti raději vyhly.

Jednou z důležitých otázek podle deníku Daily Mail bude, zda posádka malajského letu informaci o tomto nebezpečí vůbec dostala. Jeden z expertů na letectví k tomu řekl: "Malajské aerolinky, jako řada dalších dopravců, pokračovaly v užívání této trasy, protože je kratší, což znamené méně paliva a tím i méně peněz."

Varování s určitostí obdržely všechny americké, britské a evropské letecké společnosti poté, co se situace na Ukrajině vyhrotila. 8. července přitom ukrajinský Státní úřad pro letectví uzavřel svůj vzdušný prostor pro civilní stroje, když rebelové sestřelili vojenský letoun, který letěl ve výšce 6 kilometrů.

Video  Drsné záběry z místa neštěstí: Sem dopadl sestřelený Boeing!  - BLESK.TV
Video se připravuje ...

Evropský úřad pro letectví poskytl aerolinkám množství alternativních tras, které mohou užívat. Piloti malajského letounu se však rozhodli riziko podstoupit, což se 295 lidem na palubě stalo osudným.

cid2000 ( 30. července 2014 14:38 )

Jedna střepina má stejnou kinetickou energii jako čtyřicetitunové auto jedoucí šedesátikilometrovou rychlostí. V případě malajského Boeingu, došlo k roztroušeným požárům až po dopadu na zem, když horké úlomky z letadla přišly do styku s hořícími materiály.Biedermann zná sovětskou a ruskou vojenskou techniku protivzdušné obrany, vedl jako důstojník jednotky ve východním Německu a učil na vojenské akademii v oboru protiletadlových raketových vojsk. Na webu se začínají objevovat články o tom, že Angela Merkelová je znechucena z neustálé americké propagandy, která má prospět americkým plánům v oblasti energetiky .... a tak ve světle těchto článků můžeme uvažovat o záměru vytvoření alternativního bloku k tomu americkému. Ať je to jak chce, tyto úvahy zřejmě dávají smysl. Americké Ministerstvo zahraničí změnilo terminologii z "ruského zvěrstva" k "tragické nehodě". Výše uvedené názory naznačují, že MH 17 sestřelilo ukrajinské letectvo. http://www.novarepublika.cz/2014/07/nemecti-experti-nalezli-v-kabine-mh-17.html

cid2000 ( 30. července 2014 14:37 )

Němečtí experti nalezli v kabině MH 17 třicetimilimetrové otvory po vstřelech John Ward 30.7.2014.Německý expert Peter Haisenko právě zveřejnil tyto poznatky o katastrofě MH17 (ve zkratce): Neštěstí malajského MH 17 je známé všem. Záznam letu je posuzován v Anglii. Co může zjistit? "Možná více než jste připraveni přijmout .... Obrázky fragmentů kokpitu poskytují šokující obraz. Jsou na nich vstupní a výstupní otvory od kulek. To není spekulace, ale analýza jasných faktů. http://hat4uk.wordpress.com/2014/07/28/new-mh17-sensation-german-experts-point-finger-at-ukrainian-a ir-force-jets/ Kokpit přináší jasný důkaz. Okraje díry po kulkách jsou ohnuty dovnitř a mají kulatý tvar. Vystupní otvory 30mm ráže jsou méně pravidelně tvarované a jsou potrhané směrem ven. Dále je vidět, že výstupní otvory jsou roztřepené s dvojitým hliníkovým povrchem a ohnuté směrem ven. To znamená, že štěpiny ukazují na vstřel z vnější strany. Nýty byly také ohnuty směrem ven.... Tak lze dospět pouze k jedinému závěru: Letoun nebyl zasažen raketou. Poškození letadla je výhradně v interiéru kokpitu... Rusko vydalo data ze záznamu radaru, která ukazují, že Ukrajinský SU 25 byl blízko MH 017. To odpovídá údajům od španělského pracovníka řízení letového provozu, že dva ukrajinské stíhací letouny byly v přímém kontaktu s MH 017. Připomeňme, že SU 25:. je vybaven 30mm kanónem Typ GSch-302 / AO-17A, s kotouči s 250 explodujícími náboji v pásech. Kokpit MH 017 byl zasažen ze dvou stran, jak vstupní tak výstupní otvory jsou na stejné straně ….Nejsou to přesvědčivé argumenty? Nyní si přečtěte tento článek (také německy) publikovaný v deníku „Nové Německo“ vojenským odborníkem plukovníkem ve výslužbě Berndem Beidermanem, který nabízí stejně pádné důvody, proč letadlo nemohlo být sestřeleno raketou země-vzduch: Kdyby bylo letadlo zasaženo zvenčí raketou, začalo by okamžitě hořet. Vedla by k tomu obrovská teplota vyvolaná třením, které generují střepiny pronikající trupem.

Shelby16 ( 17. července 2014 23:13 )

Teď už je doufám všem leteckým společnostem jasné, že ušetřit pár mizerných tisíc dolarů za palivo se nevyplácí a zájmu bezpečí cestujících je lepší Ukrajinu obletět.

popocatepetl ( 17. července 2014 22:25 )

Linky ČSA létaly přes Ukrajinu AŽ DO DNEŠKA!!!!! Potvrdily to ČSA dnes v podvečer, když informovaly, že pro své lety do Rostova a do Taškentu urgentně hledají jiné letové trasy.

japos22 ( 17. července 2014 21:21 )

To je přesné, normálně by to tak bylo, jenže EU a USA mají politickou a ekonomickou agendu a na lidech a jejich životě jim nezáleží

Zobrazit celou diskusi