Recenze: Kniha Práce se dřevem z vás udělá zkušeného kutila a pomůže zkrášlit domov

Kniha Práce se dřevem z vás udělá zkušeného kutila a pomůže zkrášlit domov.
16. 1. 2018
16:51

Ať už patříte nebo naopak nepatříte k majitelům páru šikovných rukou, nikdy není pozdě to změnit. Chtěli byste si vylepšit domov něčím, co sami vyrobíte? Pak sáhněte po knize, která vás to naučí.

Kniha Práce se dřevem s podtitulem 20 víkendových projektů je praktickým a zároveň vstřícným přítelem na zavolání. Nemusíme si nic vykládat - někdo je šikovnější na ruce, jiný zase na hlavu. Tahle kniha ale úplně všem svým čtenářům poradí krok za krokem, jak si vyrobit nejen dvacet skvělých věcí. Pokud si totiž všechny postupy náležitě načtete, sami pak už domácí projekty zvládnete i nad rámec tipů knihy.

Sami si zvládnete vyrobit vkusné a stylové poličky do kuchyně...Sami si zvládnete vyrobit vkusné a stylové poličky do kuchyně... | Metafora, INT

Je libo psí boudu? Lehátko, poličku nebo barový pult? Žádný problém. S touhle knihou to bude hračka. Práce se dřevem může být zábava. A vůbec to není tak těžké, jak se možná obáváte… Tak uvádí vydavatel titul slibující, že vyrobíte jeden projekt za jeden víkend. Navíc z materiálu, který se „válí všude kolem“ a za použití nářadí, které mají doma i ti, kdo neumí spravit ani kapající kohoutek. Co dále vydavatel nabízí? Přehledné popisy, ilustrované návody, nákresy a doprovodné fotografie ke každému projektu.

...nebo jednoduchou a přitom účelnou polici do pokoje vašeho teenagera....nebo jednoduchou a přitom účelnou polici do pokoje vašeho teenagera. | Metafora, INT

Sami nebo spolu s dětmi vyrobíte pěkný rustikální konferenční stůl do obýváku, stylovou knihovnu z žebříku, ale klidně i zahradní lavici a stůl pro letní stolování nebo třeba včelí úl. S touto knihou objevíte, že i ruční práce jsou vlastně hračka, když víte jak na to. Autor Mark Griffiths je známým mentorem kutilů, nezapomíná však na ty, kdo se také chtějí pustit do díla, ale nedůvěřují si. Zahoďte tedy ostych a pusťte se do práce, i vy se budete moci brzy svému okolí pochlubit vlastním projektem.

Griffiths Mark

Práce se dřevem

Vydavatel: Metafora, 2017